Lingerie enquete voor vrouwen |
Geplaatst door: Minoe Mulder, geen geregistreerde gebruiker;
Categorie: Oproep; Geplaatst op: 9-9-
2009; 13:42
Ik ben bezig met mijn afstudeerproject voor de opleiding HBO Commerciele Economie. Ik onderzoek de Nederlandse lingerie markt.
Ben jij een vrouw en wil jij mee helpen met het beantwoorden van een aantal vragen m.b.t. lingerie? Als dank verloot ik een kadobon t.w.v. 20 euro van Hunkemoller onder de deelnemers.
Deelname is mogelijk t/m 14 oktober 2009.
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Minoe Mulder
|
|
Reactie |
Geplaatst door: jezus, geen geregistreerde gebruiker;
Geplaatst op: 15-09-2009; 16:21
|
|
Reactie |
Geplaatst door: Lisanne, geen geregistreerde gebruiker;
Geplaatst op: 28-10-2009; 16:26
Beste Minou,
Hoe ver ben je met je afstudeerproject? Ik loop op het moment stage bij marlies|dekkers en ben heel erg op zoek naar informatie uit de lingerie markt. Zou je mij als je informatie hebt die je wilt delen kunnen toezenden?
Heel erg bedankt!
lisanne dennert
pr trainee
marlies|dekkers
md design & communication bv
mathenesserlaan 376
3023 hb rotterdam
the netherlands | europe
t +31 10 476 0414
e lisanne.dennert@marliesdekkers.com
i www.marliesdekkers.com
|
|
Reactie |
Geplaatst door: adriana, geen geregistreerde gebruiker;
Geplaatst op: 12-11-2009; 13:44
Hello Minou,
I hope you concluded your research in time. Are you able to share the results? I am very much interested in the lingerie market.
Thank you
Adriana
|
|
Reactie |
Geplaatst door: Stefanie Meulesteen, geen geregistreerde gebruiker;
Geplaatst op: 10-01-2010; 12:35
Hoi Minou,
Hoe is je onderzoek verlopen? Ook ik ben nieuwsgierig naar jouw uitkomsten. Momenteel ben ik bezig met het onderzoeken van de lingeriemarkt en specifiek voor Hunkemöller. Voor mijn studie aan de VU schrijf ik over de marketingtrends op lingerievlak.
Ik hoop dat jij mij je bevindingen kunt delen.
Groetjes,
Stefanie
|
|
Reactie |
Geplaatst door: minoe, geen geregistreerde gebruiker;
Geplaatst op: 10-01-2010; 14:05
Hi Stefanie,
mail me even jouw mailadres, dan kunnen we elkaar misschien helpen!
gr Minoe
|
|
Reactie |
Geplaatst door: Julie, geen geregistreerde gebruiker;
Geplaatst op: 25-04-2010; 9:57
Hallo Minoe,
Op dit moment ben ik bezig met het schrijven van mijn masterproef (master communicatiewetenschappen an de universiteit Gent). Ik heb daarvoor een onderzoek gedaan rond de betekenis die vrouwen aan lingerie geven, wat de achterliggende redenen zijn bij hun lingerieaankoop. En daarbij heb ik gepolst naar welke betekenis ze aan verschillende merken geven. Ik doe dit onderzoek enkel bij Vlaamse vrouwen maar ik ben wel benieuwd wat jouw resultaten opgebracht hebben. Zou ik je werk eens kunnen inkijken?
Mvg
Julie Daems
|
|
Reactie |
Geplaatst door: ZedHelave, geen geregistreerde gebruiker;
Geplaatst op: 13-06-2010; 13:27
Hello, I wish to share with you with this wonderful site for acquaintances on which you will find the worthy pretender for sex, the wide assortment of questionnaires will not force you to make the choice long. These girls simply bomb.
|
|
Reactie |
Hello, I wish to share with you with this wonderful site for acquaintances on which you will find the worthy pretender for sex, the wide assortment of questionnaires will not force you to make the choice long. These girls simply bomb.
|
|
Reactie |
|
|
Reactie |
|
|
Reactie |
|
|
Reactie plaatsen |
|
|