Overzicht forumberichten
- Forum bericht toevoegen
- Reageren op forumbericht
Respondent voor diepte interview gezocht |
Geplaatst door: Frank Dupont, geregistreerde gebruiker;
Categorie: Oproep; Geplaatst op: 20-5-
2010; 17:45
Hallo,
Voor mijn studie ben ik op zoek naar iemand die bereid is om door mij geinterviewd te worden. Het onderwerp van het onderzoek is de beleving van het afscheid nemen van een dierbare. Aangezien dit een gevoelig onderwerp is wordt de anonimiteit van de respondent gegarandeerd, en daarbij zal het interview gehouden worden op een plaats naar keuze van de respondent.
Mocht jij ooit afscheid genomen hebben van een dierbare en ben je bereid om mij daarover te vertellen, laat dan alsjeblieft een berichtje achter! Of mocht je meer informatie willen over mijn onderzoek, laat dan ook een berichtje achter zodat ik het dan verder kan toelichten.
Hartelijke groet,
Frank Dupont
|
|
Reactie |
Geplaatst door: Josette Monfrooij, geen geregistreerde gebruiker;
Geplaatst op: 05-06-2010; 17:42
Beste Frank,
Ik heb 8 jaar geleden mijn moeder verloren, heb haar korte ziekbed heel bewust meegemaakt, maar het moment van sterven niet. ruim 5 jaar geleden heb ik een dierbare vriendin verloren, terwijl ze op vakantie in het buitenland was. Haar heb ik in het geheel niet meer gezien. Op beide crematies heb ik gesproken. Ik weet niet of je hier iets mee kunt/wilt, maar ik ben in principe bereid aan jouw onderzoek mee te werken. Ik woon in Maarssen (bij Utrecht) en zou het liefst ook in deze omgeving willen afspreken.
Met vriendelijke groet,
Josette Monfrooij
P.S. Ik ben zelf 6e jaars studente CAM-therapie en bezig met mijn afstudeeronderzoek (inzet CAM-therapie bij wijze van preventie in het bedrijfsleven), vandaar dat ik op deze site terecht kwam.
|
|
Reactie |
Geplaatst door: Frank Dupont, geen geregistreerde gebruiker;
Geplaatst op: 06-06-2010; 12:20
Hallo Josette,
Heel erg bedankt voor je reactie. De ervaring die je beschrijft sluit helemaal aan bij het onderzoek dat ik deed.
Wegens de opkomende deadline heb ik echter al mijn laatste interview afgenomen en ben nu bezig met de verwerking. Ik wil je mijn excuses aanbieden omdat ik dit bericht nog niet heb verwijderd.
Nogmaals erg bedankt voor je reactie Josette!
Hartelijke groet,
Frank Dupont
|
|
Reactie plaatsen |
|
|
|
|