Continu NPS meten

Continu klant reacties inzichtelijk

Al geruime tijd is duidelijk dat klanten die jouw organisatie hoog waarderen, meer besteden, vaker terugkomen en vrienden en collega's informeren over deze unieke experience. Om als bedrijf bij de top te komen van meest "gewilde" bedrijven is het noodzakelijk om goed inzichtelijk te hebben wat je klanten waarderen zodat je hieraan concrete verbeter stappen kunt verbinden.

Klanttevredenheidsonderzoeken zijn vaak lang en uitgebreid, eigenlijk wil je je klanten hier helemaal niet mee vermoeien. Doormiddel van onze korte evaluatie enquetes (max. vijf vragen) kan je kleine onderdelen in het volledige proces meten. Op deze wijze kan je precies evalueren welke onderdelen in het klant proces goed gaan, en welke extra aandacht nodig hebben.

Op deze manier werkt continu NPS:

  • Eerste bepalen we welke elementen uit het klantproces we meten gaan.
  • Hierna bepalen we hoe & wanneer we gebruikers uitnodigen.
  • Hierna kan je in een overzicht de resultaten zien, per business unit, per periode en eventueel benchmarkingen maken
  • Met de resultaten kan je je klantbeleving optimaliseren

  • Zorgvuldig naar je klanten luisteren

    Door zorgvuldig naar je klanten te luisteren kan je met jouw onderneming het onderscheid in de markt maken.

    • Door zorgvuldig te luisteren naar je klanten kan je erachter komen waar het klant process gewaardeerd wordt en waar verbeteringen noodzakelijk zijn.
    • Tevreden klanten besteden meer, doen herhaal aankopen en vertellen over deze unieke experience
    • Het verhogen van klanttevredenheid is geen kostbaar proces, vaak gaat het erom iets net even slimmer te doen
    • Door je klanten een unieke service experience aan te bieden kan je hogere prijzen vragen voor je product.


    Zelf zien hoe het werkt? We laten het graag zien!

    Graag nemen we alle tijd om uit te leggen hoe het meten van continu NPS jouw onderneming kan helpen om bij de top te komen.

    Omschrijf kort je vraagstelling: