Praktijk case

Enquête zuil voor het bevragen van burgers


Zuil in praktijk

Voor het peilen van meningen van burgers plaatst Onderzoekdoen.nl in samenwerking met onderzoekspartner Waardevolle Relaties twee enquête zuilen in een gemeente huis in Noord-Brabant.

Wanneer je het gemeentehuis bezoekt kan het zijn dat je eventjes moet wachten voordat je aan de beurt bent. Dit is het ideale moment om een korte enquête in te vullen waar de gemeente van kan leren.

In dit geval wordt de enquête zuil gebruikt om het burgeronderzoek breder aan te bieden en om ook de groep die thuis geen beschikking heeft over een computer te betrekken in het onderzoek.

Grote voordelen voor organisaties
Het uitvragen van enquêtes met behulp van de enquête zuil biedt vele voordelen:

  1. De interface is zeer eenvoudig en voor iedereen te bedienen, ook voor mensen die minder handig zijn met computers
  2. Wachttijd kan goed gebruikt worden om een enquête in te vullen
  3. Het is niet nodig om respondenten per e-mail uit te nodigen
  4. Er zit geen tijd tussen het moment van aankoop en het invullen van de enquête
Lees ook de praktijk case PGO Support
Lees ook de praktijk case ASML Restaurant

enquete zuil

Vragen? Neem contact met ons op: 050 - 55 32 690 (kantoor Groningen) of 030 - 227 18 75 (kantoor Utrecht).

Een enquête zuil wordt ook wel een happy or not happy zuil of feedback paal genoemd.

Hoe het werkt?

  • Bedrijven of organisaties kunnen of zelf een enquête inrichten of dit laten doen door Onderzoekdoen.nl of een van haar partners.
  • Op geroosterde tijden kunnen specifieke enquêtes opengezet worden. Dit kan per moment ingesteld worden.
  • Resultaten komen realtime binnen in een tool welke uitgebreide mogelijkheden biedt voor het verwerken van de resultaten.
  • De werking van de zuil wordt continu in de gaten gehouden. Op afstand kan in de gaten gehouden worden of de zuil "online" is. Problemen kan je zelfstandig op afstand oplossen (maar we helpen je hier graag bij).
enquete zuil

Gratis en vrijblijvend meer informatie ontvangen

Vrijblijvend meer informatie over dit onderzoek ontvangen? We sturen het je graag per e-mail toe!

Eigen naam:
Naam organisatie:
E-Mail adres:


"Het hele proces op afstand bedienen biedt een grote flexibiliteit en stoort de medewerkers op locatie niet"