Persoonlijk contact
Flexibele oplossingen
5 sterren op Google
Om je klantbeleving verder te kunnen verbeteren is het belangrijk reacties te ontvangen van klanten. Hoe beoordelen ze jouw gastvrijheid in het algemeen? En hoe worden specifieke onderdelen van het restaurant ervaren? Met de happy or not zuil van Onderzoekdoen.nl krijg je antwoord op deze vragen en meer.
Met de happy or not zuil van Onderzoekdoen.nl kan je klantervaringen op locatie verzamelen tijdens of net na het interactiemoment. Bijvoorbeeld als een gast je restaurant verlaat, een cliënt die net een behandeling heeft gehad in jouw praktijk of een klant die jouw product gekocht heeft.
Je kunt op deze manier zeer eenvoudig een tevredenheidsonderzoek uitzetten. Van een simpele smileyvraag tot een uitgebreidere vragenlijst met verschillende soorten vraagtypen. Alles is mogelijk.
Inclusief licentie enquêtetool
Wij leveren de happy or not zuil inclusief het gebruik van onze software, zodat je heel eenvoudig jouw onderzoek kunt opzetten en uitvoeren. Zo beschik jij over alles wat je nodig hebt om jouw onderzoek op een professionele wijze op te stellen en uit te voeren.
Voor wie?
De
feedbackzuil is breed
inzetbaar en is te gebruiken voor vele verscheidene
onderzoek doelstellingen.
Wil je weten of het inzetten van een zuil het beste past bij jouw onderzoek? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. We helpen je graag verder!
Wil je graag meer informatie over het hebben van een happy or not zuil op jouw locatie? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier of bel direct naar 050 - 55 32 690.
Bekijk hier antwoorden op veelgestelde vragen.
Het is zeker mogelijk om onze feedback zuil te gebruiken voor een korte periode, zoals een evenement. Neem gerust contact op en vraag naar de mogelijkheden.
De levering van de feedback zuil duurt ongeveer 2-3 weken na definitief akkoord op het voorstel.
Je kunt gebruikmaken van de volgende vraagtypes: smiley vragen, meerkeuze-vragen, open vragen, tekstregel vragen, cijfervragen, matrix-vragen.
Ja, we kunnen zeker helpen met het opstellen van een goede vragenlijst. Neem gerust contact op en vraag naar de mogelijkheden. Onze onderzoeksprofessionals helpen je graag verder.
In de software zit een handigheid ingebouwd die misbruik wegfiltert. Heb je hier vragen over? Neem dan gerust contact met ons op.
Onze ervaringen met dit product zijn positief. Wel zijn er een aantal punten waarmee je rekening moet houden. We bespreken deze punten graag tijdens een overleg.