Happy or not zuil

Om je klantbeleving verder te kunnen verbeteren is het belangrijk reacties te ontvangen van klanten. Hoe beoordelen ze jouw gastvrijheid in het algemeen? En hoe worden specifieke onderdelen van het restaurant ervaren? Met de happy or not zuil van Onderzoekdoen.nl krijg je antwoord op deze vragen en meer.

Verzamel feedback op locatie met de happy or not zuil van Onderzoekdoen.nl

Met de happy or not zuil van Onderzoekdoen.nl kan je klantervaringen op locatie verzamelen tijdens of net na het interactiemoment. Bijvoorbeeld als een gast je restaurant verlaat, een cliënt die net een behandeling heeft gehad in jouw praktijk of een klant die jouw product gekocht heeft.

Je kunt op deze manier zeer eenvoudig een tevredenheidsonderzoek uitzetten. Van een simpele smileyvraag tot een uitgebreidere vragenlijst met verschillende soorten vraagtypen. Alles is mogelijk.

Inclusief licentie enquêtetool

Wij leveren de happy or not zuil inclusief het gebruik van onze software, zodat je heel eenvoudig jouw onderzoek kunt opzetten en uitvoeren. Zo beschik jij over alles wat je nodig hebt om jouw onderzoek op een professionele wijze op te stellen en uit te voeren.


Voor wie?
De feedbackzuil is breed inzetbaar en is te gebruiken voor vele verscheidene onderzoek doelstellingen.

  1. Horeca
  2. Zorginstellingen
  3. Retail / Winkels
  4. Evenementen
  5. Sportscholen
  6. En meer...

Wil je weten of het inzetten van een zuil het beste past bij jouw onderzoek? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. We helpen je graag verder! 

happy or not

Waarom een happy or not zuil

  • Om een unieke beleving op te bouwen aan de hand van de wensen van jouw klanten is het belangrijk continu klantreacties te ontvangen over jouw organisatie. Op die manier kun je snel inspelen op de wensen en behoeften van jouw klanten en de klanttevredenheid bij jouw organisatie verhogen.
  • Sommige klanten hebben niet de tijd om een regulier onderzoek in te vullen over jouw organisatie. Doordat de happy or not zuil zo laagdrempelig is, vergroot je het reactiepercentage.
  • Goede resultaten? Deel deze eenvoudig zodat potentiële klanten zien hoe jouw bedrijf gewaardeerd wordt. Deel je resultaten met Google voor een “star-rating” in Google.

Feedback zuil op jouw locatie

Wil je graag meer informatie over het hebben van een happy or not zuil op jouw locatie? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier of bel direct naar 050 - 55 32 690.

Meer informatie?

Heb je een vraag over onze happy or not zuil? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie. We helpen je graag verder!

Een selectie van onze tevreden klanten:

FAQ

Bekijk hier antwoorden op veelgestelde vragen.

Kan ik de zuil ook voor een korte periode gebruiken, voor bijvoorbeeld een evenement?

Het is zeker mogelijk om onze feedback zuil te gebruiken voor een korte periode, zoals een evenement. Neem gerust contact op en vraag naar de mogelijkheden.

Hoelang duurt het voordat ik de zuil kan ontvangen?

De levering van de feedback zuil duurt ongeveer 2-3 weken na definitief akkoord op het voorstel.

Van welke vraagtypes kan ik gebruik maken?

Je kunt gebruikmaken van de volgende vraagtypes: smiley vragen, meerkeuze-vragen, open vragen, tekstregel vragen, cijfervragen, matrix-vragen.

Kunnen jullie ook helpen met het opstellen van de vragen?

Ja, we kunnen zeker helpen met het opstellen van een goede vragenlijst. Neem gerust contact op en vraag naar de mogelijkheden. Onze onderzoeksprofessionals helpen je graag verder.

Hoe wordt misbruik van de feedbackzuil voorkomen?

In de software zit een handigheid ingebouwd die misbruik wegfiltert. Heb je hier vragen over? Neem dan gerust contact met ons op.

Wat zijn jullie ervaringen met dit product?

Onze ervaringen met dit product zijn positief. Wel zijn er een aantal punten waarmee je rekening moet houden. We bespreken deze punten graag tijdens een overleg.

medewerkers onderzoekdoen.nl

Als je er niet uitkomt helpen deze medewerkers je weer op weg.

Heb je nog vragen en/of opmerkingen? Neem dan contact met ons op.
Onze onderzoek specialisten helpen je graag verder!