Praktijk case

Antwoorden verzamelen met de happy or not van Onderzoekdoen.nl


Happy or not Huren

Voor het peilen van reacties reacties naar aanleiding van een evenement van PGO support is er gebruik gemaakt van de happy or not van Onderzoekdoen.nl

Wanneer je een evenement organiseert dan is het fijn om feedback te krijgen over de besproken thema's, de voorzieningen en catering. PGO Support heeft hiervoor een happy or not gehuurd bij Onderzoekdoen.nl.

Grote voordelen voor organisaties
Het uitvragen van enquêtes met behulp van de happy or not biedt vele voordelen:

  1. De interface is zeer eenvoudig en voor iedereen te bedienen, ook voor mensen die minder handig zijn met computers
  2. Wachttijd kan goed gebruikt worden om een enquête in te vullen
  3. Het is niet nodig om respondenten per e-mail uit te nodigen
  4. Er zit geen tijd tussen het moment van aankoop en het invullen van de enquête

happy or not huren

Vragen? Neem contact met ons op: 050 - 55 32 690 (kantoor Groningen) of 030 - 227 18 75 (kantoor Utrecht).

Een enquête zuil wordt ook wel een happy or not of feedback paal genoemd.

Hoe het werkt?

  • Bedrijven of organisaties kunnen of zelf een enquête inrichten of dit laten doen door Onderzoekdoen.nl of een van haar partners.
  • Op geroosterde tijden kunnen specifieke enquêtes opengezet worden. Dit kan per moment ingesteld worden.
  • Resultaten komen realtime binnen in een tool welke uitgebreide mogelijkheden biedt voor het verwerken van de resultaten.
  • De werking van de zuil wordt continu in de gaten gehouden. Op afstand kan in de gaten gehouden worden of de zuil "online" is. Problemen kan je zelfstandig op afstand oplossen (maar we helpen je hier graag bij).
happy or not paal huren

Gratis en vrijblijvend meer informatie ontvangen

Vrijblijvend meer informatie over dit onderzoek ontvangen? We sturen het je graag per e-mail toe!

Eigen naam:
Naam organisatie:
E-Mail adres:


"Het hele proces op afstand bedienen biedt een grote flexibiliteit en stoort de medewerkers op locatie niet"