Happy or not zuil

Bevraag je klanten op locatie met de happy or not zuil


Verzamel klant reacties met de happy or not zuil van Onderzoekdoen.nl

Om je dienstverlening verder te kunnen verbeteren is het belangrijk reacties te ontvangen van klanten. Hoe beoordelen ze jouw dienstverlening in het algemeen en hoe worden specifieke onderdelen van de dienstverlening ervaren.

Met de happy or not zuil van Onderzoekdoen.nl kan je klantervaringen verzamelen tijdens of net na het interactiemoment, bijvoorbeeld als een klant je winkel verlaat of na een gesprek op de beurs.
Met de happy or not zuil kan je een of enkele vragen stellen of juist een hele enquête.

Voor wie?
De happy or not zuil is breed inzetbaar en is te gebruiken voor vele verscheidene onderzoek doelstellingen.

  1. Retail / winkels
  2. Beurzen
  3. Sportscholen
  4. Zorgcentra
  5. Horeca
  6. Etc
happy or not zuil

Vragen? Neem contact met ons op: 050 - 55 32 690 (kantoor Groningen) of 030 - 227 18 75 (kantoor Utrecht).

Bekijk ook onze lokale pagina's:
Happy or not Nederland, Happy or not Arnhem, Happy or not Venray, Happy or not Venlo, Happy or not Maastricht, Happy or not Den Haag, Happy or not Leeuwarden, Happy or not Utrecht, Happy or not Den Bosch, Happy or not Breda, Happy or not Eindhoven, Happy or not Tilburg, Happy or not Rotterdam, Happy or not Nijmegen, Happy or not Zwolle, Happy or not Amsterdam, Happy or not Groningen.
Zie ook: Happy or not paal & Happy or Not huren & klanttevredenheid zuil

happy or not zuil


Waarom?

  • Om een dienstverlening op te bouwen aan de hand van de wensen van de klant is het belangrijk continu klantreacties te ontvangen, op deze wijze kan je snel inspelen op de wensen/eisen van de klant. Klanten vinden het fijn om feedback te geven helemaal als hier ook écht wat mee gedaan wordt.
  • Sommige klanten hebben niet de tijd om een regulier onderzoek in te vullen. Doormiddel van een happy or not zuil krijg je ook van de “drukke klanten” een reactie.
  • Goede resultaten? Deel deze eenvoudig zodat potentiele klanten zien hoe jouw bedrijf gewaardeerd wordt. Deel je resultaten met Google voor een “star-rating” in Google.
happy or not zuil

Gratis en vrijblijvend meer informatie ontvangen

Vrijblijvend meer informatie over dit onderzoek ontvangen? We sturen het je graag per e-mail toe!

Eigen naam:
Naam organisatie:
E-Mail adres:


De Happy or Not Zuil vs de Enquête Zuil van Onderzoekdoen.nl

De Happy or Not zuil werkt op basis van enkele smiley knoppen. Hierdoor kunnen respondenten bij de Happy or Not zuil slechts kiezen uit een paar antwoord opties.

De Enquête Zuil van Onderzoekdoen.nl werkt op basis van een groot touchscreen scherm, hierdoor zijn vele vraag types mogelijk. Ook is het mogelijk om voorwaarden aan vragen toe te voegen om vervolg vragen wel/niet te tonen. Dit maakt de Enquête Zuil van Onderzoekdoen.nl flexibeler en uitgebreider dan de Happy or not zuil.

"Realtime antwoorden verzamelen uit verschillende eigen winkels"