Applicatie voor het continu meten van klanttevredenheid

Continu concrete inzichten in de sterkte en zwakte punten van je customer journey

Om als bedrijf bij de top te komen is het van essentieel belang om continu inzicht te hebben in de zwakten in je customer journey. Wist je dat bedrijf die écht luisteren en actief deze feedback verwerken op dit moment de grootste groei generen? De klant monitor van Onderzoekdoen houdt door middel van korte evaluatie enquetes exact in de gaten wat je klanten vinden van je dienstverlening en koppelt die helder terug naar concrete verbeterpunten voor je organisatie.

Richt zelf een evaluatie dashboard in voor:
Evaluatie van de uitgevoerde opdracht
Evaluatie van een (telefonisch) gesprek (klantenservice) of bezoek aan winkel
Evaluatie van je verkoopgesprek
Evaluatie van geleverd product


Doormiddel van de Klantmonitor kan je continu je dienstverlening en promotors voor je bedrijf creëren


Vraag nu gratis een test dashboard aan voor jouw organisatie

En start met het verzamelen van klantreacties





Ondersteunt jouw bedrijf organisaties met hun klantervaringen?

Om doorlopend organisaties te ondersteunen met hun klant processen is het van essentieel belang dat je beschikt over de juiste tools die data verzamelen voor het adviseren van organisaties. We bieden de klant monitor ook aan met een uitgebreid beheersplatform, ideaal als tool voor adviserende / ondersteunende organisaties.