Klantonderzoek

Continu klantonderzoek met de klant-monitor


Op deze pagina: Inleiding klantonderzoek | Waarom klantonderzoek | Ideaal voor verschillende afdelingen | Schematische weergave continu klantonderzoek | Video klantonderzoek | Waarom klantonderzoek met de klant-monitor van Onderzoekdoen | Contact | Klantreacties

Pagina laatst bewerkt: 17-11-2016

Inleiding: klantonderzoek met de klant-monitor

De klantenservice is voor vele organisaties een van de weinige direct contact momenten met je bedrijf. Het is van essentieel belang om dit contact professioneel, zorgvuldig en vriendelijk te laten verlopen. Echter hoe kom je erachter of de manier dat de klantenservice communiceert met je klanten gewaardeerd wordt? Vraag het je klant! Evalueer doormiddel van een kort klantonderzoek met maximaal zes gepersonaliseerde vragen het gesprek. Dit continue klantonderzoek levert waardevolle data op om je klantenservice te verbeteren.


Waarom klantonderzoek

Continu klantonderzoek levert waardevolle inzichten op om een klantgerichte organisatie te ontwikkelen. Een klantgerichte organisatie zorgt voor:
  • Tevreden klant zijn trouwe klanten - wanneer een klant tevreden is over je dienstverlening zullen ze minder gauw geneigd zijn om te kiezen voor een andere leverancier
  • Tevreden klanten kopen meer - een tevreden klant is eerder bereid om aanvullende diensten af te nemen
  • Tevreden klanten dragen bij aan tevreden medewerkers en andersom
  • Een klantgerichte organisatie is (vaak) efficient
  • Tevreden klanten promoten je merk onder hun netwerk


  • Ideaal voor verschillende afdelingen

    Met de klantmonitor kan je gesprekken van een klantenservice evalueren, maar je kunt een eindeloos aantal andere touchpoints toevoegen aan dit klantonderzoek.


    WINKEL


    TRAININGEN


    VERKOOP PROCES


    WEBSITE



    Schematische weergave continu klantonderzoek

    Een schematische weergave van klantonderzoek met de klantmonitor van Onderzoekdoen:

    klantonderzoek

    Klantonderzoek video

    Kassa medewerkers Superbuur verkleden zich tijdens de paas dagen. Hoe beïnvloed dit de resultaten van het klantonderzoek voor de Superbuur?


    Waarom kiezen voor continu klantonderzoek met de klantmonitor van Onderzoekdoen

  • Mogelijk voor alle touchpoints binnen je organisatie
  • Flexibel in te richten, dashboards welke precies de gewenste data tonen
  • Door uitgebreide data analyse methodes wordt snel inzichtelijk waar verbeteringen interessant zijn
  • Uitgebreide ondersteuning bij het opzetten van je onderzoek

  • Test onze state-of-the-art klantonderzoek applicatie zelf

    Na dertig dagen niet overtuigd van het resultaat dan betaal je niets


    Graag komen we met je in contact






    Klant reacties:

    Regelmatig vragen we onze klanten om een reactie op onze klantonderzoek applicatie, dit doen we zodat we de applicatie verder kunnen verbeteren. Hieronder enkele reacties. Referenties met bedrijfsnaam zijn op verzoek beschikbaar.

    "De klant-monitor van Onderzoekdoen geeft voortdurend waardevolle inzichten waarmee we de klant gerichtheid van onze organisatie kunnen verbeteren"

    - Transport onderneming

    "Op basis van analyses van de resultaten is duidelijk geworden dat we een groep klanten te weinig aandacht hebben gegeven"

    - Software onderneming


    96% procent van de gebruikers van onze continu klantonderzoek applicatie waarderen deze applicatie met een 8 of hoger.

    Kennis database

    Onderzoekdoen.nl is expert in het doen van onderzoek.

    Laat je onderzoek uitvoeren door de onderzoeksprofessionals van Onderzoekdoen.nl.

    050 - 55 32 690
    Contact pagina